Predstavniki potniškega prometa slovenskih (SŽ-PP) in hrvaških železnic (HŽPP) so imeli ta teden v Zagrebu bilateralni sestanek na temo možnih še boljših vlakovnih povezav med Slovenijo in Hrvaško. Glavni temi sta bili ohranjanje sezonskega vlaka med Divačo in Puljem, vožnja vlakov med Ljubljano in Reko ter vpeljava dodatnih povezav med Ljubljano in Zagrebom.

Sezonski vlak po Istri, do Pulja in nazaj, bo vozil tudi v prihodnje

Predstavniki železnic so v odprtem pogovoru in izmenjavi mnenj dosegli dogovor, da bo sezonski vlak v Pulj ohranjen tudi v prihodnje, z zagotavljanjem zvez s prestopom v Buzetu. Slovenske železnice bodo med Divačo in Buzetom, s povezavo iz Ljubljane, vozile z vlakom v sestavi nove SŽ garniture Stadler. Med Buzetom in Puljem pa bo vozil vlak hrvaških železnic.

Usklajuje se tudi že vozni red, kjer bo upoštevan optimalni čas za prestop, med 10 in 15 minut.

Boljša ponudba tudi med Ljubljano in Reko

Obstoječe vlakovne povezave do Reke in nazaj tudi ostajajo še naprej. Izboljšana bo kakovost potovanja – namesto s klasičnimi potniškimi vagoni bodo Slovenske železnice vozile z novimi SŽ garniturami Stadler. Te nudijo sodobno opremljenost, nizkopodnost za še lažji vstop tudi gibalno oviranih oseb, so klimatizirane, imajo vtičnice za polnjenje elektronskih naprav, wi-fi, nudijo možnost za prevoz koles, potovanje v 1. razredu itd.

Dodatne povezave med Ljubljano in Zagrebom

Slovenske železnice so podale tudi pobudo za še več povezav med Ljubljano in Zagrebom. Pogovori so tekli v smeri, da se ponudijo povezave s prestopom v Dobovi. In sicer bi med Zagrebom in Dobovo vozili vlaki hrvaških železnic. Med Dobovo in Ljubljano pa vlaki Slovenskih železnic. Slednje bi si želeli vpeljati še letos.